FRISKOLERNEs kursus for friskolesekretærer den 16.-17. september giver en opdatering på de mest aktuelle emner

På halvandet døgn gennemgås seneste nyt på mange af de områder, der fylder ude på skolerne. I år skal det handle om OK24, GDPR-regler og arkivering samt konkrete værktøjer og tips til både personlig planlægning og mere arbejdsglæde.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
14.03.24

Bliv opdateret på det mest aktuelle i friskolens administration
Der er rigtig mange områder, en sekretær på en friskole skal holde sig opdateret på.

Sidder du i friskolens administration, så får du på FRISKOLERNEs sekretærkursus seneste nyt om det mest akutelle og om de emner, som konsulenterne i Friskolernes Hus får flest henvendelser om.

I år kommer vi omkring både hvad OK24 betyder for friskoler, seneste nyt om GDPR- og arkiveringsregler, værktøjer til personlig planlægning, faciliterede gruppesamtaler, en del sang og et medrivende foredrag om arbejdsglæde.

Faglige oplæg og videndeling
Hvert år samler kurset sekretærer fra hele landet til 1,5 døgn med faglige input, foredrag og videndeling.

Deltagerne er både erfarne og nyere sekretærer, der alle ønsker at blive opdateret på en række emner.
I pauserne og undervejs på kurset er der gode muligheder for samtaler på kryds og tværs af skoler, og for at starte nye og pleje eksisterende netværk.

Kurset afholdes på Hotel Svendborg, der ligger centralt i byen og tæt på banegården.
Der er mulighed for at ankomme aftenen før, hvis du ønsker det.

Læs mere om kurset her