Invitationen til FRISKOLERNEs landsmøde er på vej

Invitationen til FRISKOLERNEs landsmøde og generalforsamling lander i jeres postkasser en af de kommende dag. Landsmødet er mødestedet for alle der er knyttet til jeres friskole. Glæd jer til årets store fejring af det store friskolefællesskab - programmet byder på noget for enhver.
Af: Vibeke Helms, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Presse & politik , Administration
22.01.24

Mens sneen er væltet ned over store dele af landet henover de forløbne uger, så ser vi langt efter forårstegn i Friskolernes Hus! Måske gør I også det ude på friskolerne.

Ét af de første tegn på forårets komme i vores regi er den trykte invitation til FRISKOLERNEs landsmøde, som lander i jeres postkasser indenfor de næste dage. Som tidligere udmeldt løber landsmødet af stablen d. 4.-5. maj 2024 på Comwell i Kolding.

Hæng plakaten op, så den er synlig for både ansatte og forældre - og inviter din naboskole og dit netværk med. Hank op i bestyrelse, lærere, pædagoger og pedel, og lad os mødes til årets største friskolemøde.

HVORNÅR ÅBNER TILMELDINGEN?
Programmet er fyldt med indtryk, udtryk og noget for enhver smag og faglighed, så det kan være en god idé at afsætte tid af til at kigge i det, inden tilmeldingen åbner, d. 1. februar kl. 12.00.

VEL MØDT!