Ny sangbog på vej

Sangbogsudvalget fortsætter deres arbejde i efteråret, og vi forventer at kunne udgive den nye sangbog december 2024. Den nuværende sangbog er desværre udsolgt. Læs mere her.
Af: Jakob Ringgaard, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration
08.08.23

FRISKOLERNE er i fuld gang med at forberede udgivelse af en ny skolesangbog.

Som tidligere beskrevet, så har sangbogsudvalget i foråret gennemgået den nuværende ’Dansk skolesangbog’ med henblik på at vurdere sangene. I løbet af efteråret vil de fortsætte arbejdet med at gennemgå de ca. 500 indsendte sangforslag og herefter præsentere en liste med 400 nye og gamle sange til sangbogen. Når listen er færdig, skal der søges rettigheder, opsættes noder og layoutes, før den endelige sangbog er klar. Vi forventer at kunne udgive sangbogen omkring december 2024, og den forventede pris bliver ca. 230 kr. inkl. moms.

Den nuværende sangbog er desværre udsolgt. Så der bliver en periode, hvor vi ikke kan levere sangbøger ud af huset. Til gengæld er vi sikre på, at den nye sangbog er værd at vente på.