Nye sange til sangbogen - forslag modtages!

Sangbogsudvalget har nu gennemgået de 395 sange i den nuværende udgave af Dansk Skolesangbog og går nu i gang med at se på de nye forslag til sangbogen. Du kan stadig nå at indsende dine forslag til både nyskrevne sange samt sange du ikke kan undvære i den nye sangbog.
Af: Jakob Ringgaard, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Administration
20.02.23

Som tidligere udmeldt, så har bestyrelsen i Dansk Friskoleforening besluttet at igangsætte arbejdet med den 7. udgave af Dansk Skolesangbog, og har derfor nedsat et sangbogsudvalg.

Der er indkommet over 100 forslag til sange. Forslagene indeholder både nyskrevne sange og sange af ældre dato. Du kan nå at indsende forslag til sange frem til 31. marts. Send dit forslag til sangbog(at)friskolerne.dk Husk at medsende tekst, noder og evt. lydfil.