Skal du med til Berlin i efteråret 2024?

FRISKOLERNE arrangerer konference og kontaktseminar i Berlin i efteråret 2024. Hvis du skal med, så skal din friskole senest 31. januar indmeldes i FRISKOLERNEs Erasmus+ konsortium.
Af: Jakob Ringgaard, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Administration
05.01.24

Efter et vellykket kontaktseminar i Paris i efteråret 2023, gentager vi succesen med en konference og kontaktseminar i Berlin. Konferencen afholdes på Den danske Ambassade d. 28.-30. oktober 2024.

Formålet med konferencen er at skabe gode rammer for jer friskolerne, så I får mulighed for at finde internationale samarbejdsskoler og derigennem udvikle spændende projekter. Kontaktseminaret vil have fokus på demokrati, bæredygtighed, sproglig og kulturel identitet og medborgerskab i Europa.

Det endelige program forventes offentliggjort i løbet af foråret 2024.

VÆR OPMÆRKSOM PÅ:
Hvis du skal med til Berlin, skal din friskole senest 31. januar indmeldes i FRISKOLERNES Erasmus+ konsortium.

Læs mere om Erasmus+ mulighederne HER.

HAR DU ASPØRGSMÅL? Kontakt Jakob Ringgaard i Friskolernes Hus på jakob(at)friskolerne.dk eller telefon 44227926.