Skal I med til et af FRISKOLERNEs to budgetworkshops i efteråret?

Få arbejdsro og sparring til arbejdet med jeres skoles budget for det kommende budgetår på to budgetworkshops i september og november. Tilmeldingen er åben nu.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
07.03.24

Arbejdsro og sparring med konsulenter fra Friskolernes Hus
Hvert år inviterer FRISKOLERNE til budgetworkshops, hvor medlemsskoler kan arbejde med skolens eget budget for det kommende budgetår.

Kurserne giver mulighed for arbejdsro ligesom konsulenter fra Friskolernes Hus vil være til stede og står til rådighed for spørgsmål og sparring.

Der afholdes et kursus for mindre øvede den 9.-11. september, hvori der indgår undervisning i brugen af Friskoleforeningens budgetmodel udarbejdet i Excel samt et kursus for øvede den 4.-5. november.

Begge kurser byder på nogle intensive dage med fokus på budgetter og skolens økonomi for ledere og medarbejdere i administrationen på de frie grundskoler.

Læs mere under det enkelte kursus i kursuskalenderen.