Skal I være med til den årlige sangdag for dagtilbud?

Sangens Hus indbyder alle landets førskolebørn til det årlige 'Små Synger Sammen' torsdag d. 14. september. Find materialer online og sæt jeres navn på det store danmarkskort.
Af: Mie Lund Hansen, Friskolernes Hus
Pædagogik & skoleliv , Kurser & arrangementer , Administration
28.08.23

Hvad er Små Synger Sammen Dag?

Sangens Hus indbyder til den årlige sangdag 'Små Synger Sammen'. Dagen er målrettet alle landets førskolebørn. Det vil sige, at at alle børn i vuggestuer, børnehaver og dagplejer er inviteret til at synge med, når arrangementet i år løber af stablen 14. september.

Daginstitutionerne arrangerer deres egen sangdag – så alle kan være med på deres helt egen måde med de sangaktiviteter, de synes er sjove. Man kan for eksempel:

• Synge på legepladsen
  • Synge med de ældre på plejehjemmet
  • Synge for de travle rejsende på stationen
  • Synge sammen med børnenes familie om eftermiddagen

Biblioteker og kulturhuse landet over springer også med ombord på sangdagen og inviterer flere af byens daginstitutioner til en samlet Små Synger Sammen Dag.

LÆS MERE, find materialer og tilmeld jer, så andre ved, at I synger med - KLIK HER.

Små Synger Sammen Dag er en del af projekt Sangglad Mini og er støttet af Nordea-fonden.

Har du spørgsmål, så kontakt Lise Munck-Alstrup i Sangens Hus.