SkoleIT Event 2024: Gratis event om skoler og teknologi torsdag den 4. april i Aarhus

SkoleIT Event 2024 samler eksperter, skoleledere og IT-ansvarlige fra frie og private skoler i hele landet til en dag fyldt med inspiration, læring og netværk. Deltagelse er gratis, men tilmelding nødvendig.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
07.03.24

Med SkoleIT Event 2024 ønsker SkoleIT at skabe et fællesskab omkring og bidrage til at klæde frie skoler på med viden om aktuelle emner inden for det digitale i en skolekontekst.

Årets Event, der er det tredje i rækken, byder foredrag om skærmenes plads i skolen og et bud på, hvad fremtiden bringer. Derudover får du indblik i, hvad SkoleIT kan bidrage med det kommende skoleår.

Det er gratis at deltage, og dagen inkluderer forplejning og rig mulighed for at drøfte dagens temaer med gode kolleger fra frie skoler landet over.

Læs mere om programmet her.