Stillingsannoncer for medlemsskoler via hjemmesider, medlemsmagasiner og Jobindex

Som medlemsskole i FRISKOLERNE er der flere muligheder for at dele skolens stillingsopslag. Enten via hjemmesider, medlemsmagasiner eller foreningens aftale med Jobindex.
Af: Birgitte Bahlke Gram, Friskolernes Hus
04.12.23

Få skolens stillingsannoncer bredt ud
Som medlemsskole er der flere muligheder, hvis skolen har behov for at slå en stilling op:

Rabataftale for medlemsskoler med Jobindex
FRISKOLERNE har indgået en rabataftale med Jobindex, som alle medlemsskoler kan benytte sig af.

Ønsker skolen at indrykke et stillingsopslag via Jobindex er der to valgmuligheder:

Husk at oplyse Jobindex om medlemskab
Ved bestilling/indrykning er det vigtigt at oplyse om skolens medlemsskab af FRISKOLERNE.
Ved spørgsmål så kontakt: Anne Böcher, T: 20752453 eller M: annb(at)jobindex.dk