Webinar om Israel/Palæstina-konflikten: Hebron - byen delt af had

Kom med til Hebron og konflikten mellem jøder og arabere i et gratis webinar den 26. oktober med Phillip Khokhar, korrespondent for DR.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
23.10.23

Byen delt af had
Kom med til Hebron, hvor konflikten mellem jøder og arabere er mere betændt end nogensinde.

Tamar og Waed er kvinder i den samme by - men adskilt af pigtråd og mur. Tamar er nemlig jøde, mens Waed er palæstinenser.

I webinaret svarer DR-korrespondent Phillip Khokhar på spørgsmål fra elever og lærere.
Man kan med fordel inden webinaret have set DR-Horisont fra den 7. marts 2023 og evt. have forberedt spørgsmål til indholdet. Du finder programmet her

Webinaret udbydes af Efterskolerne og DR Horisont i samarbejde.

Webinaret afholdes den 26. oktober 2023 kl. 14.00 - 15.00 og er for elever i udskolingen og lærere.

Tilmelding via Efterskolerne her.