Opslagstavle

Søger du bøger eller klassesæt? Vil du bytte? Eller har du noget til salg?

Har I fået nye møbler, bøger eller andet, så giv jeres brugte udstyr et nyt liv på en anden skole.

Send en mail til birgitte(at)friskolerne.dk med information, kontaktperson og meget gerne fotos. Opslagene udløber efter 12 mdr., eller når I beder os fjerne det.

Sangbøger

September 2023

Øster Åby Friskole søger med lys og lygte efter sangbøger. Helt aktuelt mangler vi 22 stk. til vores 1. klasse. Om de er nye eller let brugte gør ikke så meget.

Kontakt: sekretær, Gitte Højlund
Mail: kontor(at)voresfriskole.dk
Tlf.: 6223 1454

Borde, stole samt reoler bortgives

September 2023

Det vil være en stor glæde for os, hvis nogen kan få gavn af disse møbler. Der er selvfølgelig brugsspor, med de er generelt af rigtig god kvalitet.

Reolerne (EFG Bondo) er både 3 og 4 ringbind i højde og enkelte dobbelt bredde.

Bordene (Magnus Olesen) er i især i to str. 70 x 140 cm og 70 x 155 cm, plade i sort linoleum og med kant i bøg eller eg. Desuden er der enkelte større borde samt borde med grå, gråblå eller grøn linoleum.

Stolene er den klassiske uopslidelige Labofa stol, højderegulerbare (ikke gaspatron) og med hårde hjul. Der er ca. 30 stk.

Alt kan, efter aftale med mig, afhentes u/b på;

Teknologisk Institut
Kongsvang alle 29
8000 Aarhus C

Kontakt: Claus Lindgaard Sørensen
Mail: css(at)teknologisk.dk
Tlf.: 7220 1956

Sangbøger efterlyses - dusør gives!

August 2023

Vi mangler sangbøger til 15 nye elever, helst nyeste udgave af Dansk skolesangbog. Vi samler til bunke, hvis nogle blot har en eller flere på lager.

Matematrix bøger bortgives:
Vi har indkøbt nyt matematiksystem til vores udskoling, og har derfor en stor samling brugte matematrix bøger vi forærer væk.

Kontakt: Skoleleder, Heino Salling
Mail: kontor(at)kertfri.dk
Tlf.: 6532 1262

Lillesyd Friskole søger brugte sangbøger

August 2023

Vi vil høre der er nogle "gamle" skoler, der ligger inde med en flok af de nuværende "gamle" sangbøger - version ikke vigtig.

Vi vil gerne skrue op for vores sang og musik og drømmer om at arve nogle af de "gamle" sangbøger. Slitage tager vi som udtryk for bæredygtig brug.

Kontakt: Jesper Havaleschka
Mail: forstander(at)lillesyd-friskole.dk
Tlf.: 4266 4570

Hillerød Privatskole sælger SFO garderober og stole

August 2023

VS stole: 28 stk. Mest egnet til indskoling 0.-1. kl.
Pris pr. stk. 350 kr.

SFO garderobe:
En med fem rum
To med fire rum
Ti med tre rum
Pris pr. stk. 1.450 kr.

Kontakt: Skoleleder, Mehmet Kutlu
Mail: mk(at)hpsk.dk
Tlf.: 4499 9002

Kontakt Friskolernes Hus

Skriv eller ring, hvis du har noget, du gerne vil bytte eller har noget til salg.
Birgitte Bahlke Gram
Skriv til mig