Med Friskolens app'en har du altid Magasinet FRISKOLEN lige ved hånden:

Hent den GRATIS App
AppStore og Google Play!

Gratis app
med let adgang til den seneste og tidligere udgaver af magasinet, og et overblik over aktuelle temaer og 'Redaktionen anbefaler' - og meget mere!

FRISKOLEN er både et trykt og digitalt magasin, som fem gange om året samler de bedste historier fra friskoleverdenen. Fortællinger og billeder som indkapsler selve friskolesjælen. Alt det, som er så nemt at opleve, men svært at beskrive. Og så har indholdet bid, vid og udsyn og forholder sig kritisk til såvel egen som omgivende skoleverden.

Både app og magasin er GRATIS. Appen er designet til iPhone og iPad, hvilket gør det nemt for dig at læse, dele og søge i ældre udgaver af magasinet.

Vi anbefaler, at du tillader app'en at sende dig beskeder. På den måde får du besked, når et nyt magasin kommer på gaden.

Har du lyst til at modtage magasinet i trykt form, kan du købe et abonnement her.

God fornøjelse!