kursus

WEBINAR: Skoleårets planlægning (mindre øvede) OBS:

Kurset afholdes som webinar for både øvede og mindre øvede. Information om program, tider og afvikling sendes direkte til de tilmeldte.

Kom på forkant med næste skoleår!

Med dette kursus kommer du på forkant med planlægningen af blandt andet fagfordeling, kalender, skoleskema, arbejdsopgaver, arbejdstid m.m. For såvel skolen lærere og skolens pædagogiske personale.

Vi tager udgangspunkt i FRISKOLERNEs nyeste værktøjer til:

• Kalender
  • Arbejdstidsplanlægning
  • Opgavefordeling

Vær med til tre intense dage, hvor tidligere deltagere især har værdsat "arbejdsroen" og den sparring, du får dels af de øvrige deltagere, dels fra konsulenterne fra Friskolernes Hus.

Som noget nyt, er der i år mulighed for også at planlægge arbejdstiden for det pædagogiske personale i friskoleforeningens værktøj.
Har skolen en SFO og eller en daginstitution tilknyttet, og bruger man eller ønsker man at bruge FRISKOLERNEs planlægningsværktøj til pædagogernes arbejdstid,
vil det udover deltagelse af skoleleder samt evt. anden sparring fra lærerstaben give rigtig god mening at tage sin afdelingsleder  for det pædagogiske personale med til dette kursus/workshop.

Bliv klædt på i workshopdelen
Vi lægger ud med et kursus i brugen af FRISKOLERNEs værktøjer, hvorefter selve workshopsdelen starter.

Her går hver enkelt skole i gang at planlægge det kommende skoleår for skolens egne lærere og evt. også det pædagogiske personale.

Har I mulighed for det, opfordrer vi til, at der deltager mindst to personer fra hver skole.

Et detaljeret program følger.

Undervisere: Tove Dohn, Peter Mondrup og Ole Carl Petersen – konsulenter i Friskolernes Hus.

Kontakt Friskolernes Hus

kursus@friskolerne.dk