Annonce

FRISKOLERNEs medlemsmagasin målrettet forældre, lærere og ansatte

Om forældreskab:

Når mødet mellem skole og forældre bliver svært.

Mange moderne forældre er dybt engagerede i deres børns liv og skolegang, præcis som skolerne gerne vil have det. For uden forældre intet fællesskab. Men mange skoler oplever også, at mødet med forældrene kræver mere og mere pga. særønsker og mistillid. Vi talt med en normkritisk mor og en antropolog. Kan du genkende deres perspektiver på din friskole?

Læs også om, hvordan Lødderup Friskole og Oure Friskole formidler fortællingen om deres skoler - og tag med på besøg hos Rudolf Steinerskolen i Aarhus, hvor eleverne har fag som smedning og biavl på skemaet.

Du kan også fordybe dig i de nyeste elevklummer, FRISKOLERNEs nye strategi eller dykke ned i kunstig intelligens i klasseværelset - for skal vi egentlig blive bange for det?

Læs seneste nummer af magasinet her:

Seneste nummer

- læs gratis!
Iphone
Android
Computer

Hent FRISKOLENs GRATIS App

Med APP'en HAR DU ALTID MAGASINET LIGE VED HÅNDEN

Hent app pil

Læs de seneste numre af Magasinet Friskolen her

KONTAKT MAGASINET FRISKOLEN

Ring til redaktøren af Magasinet Friskolen, Mie Lund Hansen, på T: 44227924 eller skriv til Mie på mie(at)friskolerne.dk

ANNONCÉR I MAGASINET

Din direkte kontakt til den frie grundskoleverden; skoleledere, lærere, bestyrelser og forældrene til godt 40.000 elever

MEDIEINFO

For annoncører

GRATIS APP'S

Med Friskolens gratis app har du altid Magasinet FRISKOLEN lige ved hånden

FIND DIT NYE JOB HER!

Ledige stillinger på frie skoler i hele landet

MIT ABONNEMENT

Selvbetjening for abonnenter

Del din friskole med os andre!

På Instagram deler friskoler landet over deres hverdag med inspirerende opslag om stort og småt på deres friskole. Del også dine friskoleøjeblikke - brug hashtag'et #friskoleliv #frihedtilforskellighed