Ekstra-møde: Ny ferielov og arbejdstidsplanlægning

EKSTRA INFORMATIONSMØDE! Den 29. april kl. 9.00-12.00 afholder FRISKOLERNE et ekstra informationsmøde i Middelfart om den nye ferielov og arbejdstid.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
02.04.19

Ekstra-møde: Den nye ferielov og arbejdstidplanlægning
Den 1. januar 2019 begyndte overgangsordningen til den nye ferielov.

Den 1. september 2019 starter opsparingsåret, og den 1. september 2020 træder den nye ferielov i kraft.
Sagt med andre ord - vi er i gang med den nye ferielov allerede nu!

Overgang til ny ferielov og planlægning af ansattes arbejdstid
På informationsmødet vil Tove Dohn, konsulent i Friskolernes Hus, orientere om den nye ferielov.

Særligt fokus vil være på planlægningen af de ansattes arbejdstid, herunder især overgangen mellem den hidtidige ferielov og den nye ferielov, som har betydning for arbejdstidsplanlægningen i de to næste skoleår.

I forlængelse af gennemgangen af ferieloven vil der blive lagt op til gruppearbejde om, hvordan indfasningen af den nye ferielov kan håndteres på skolen.

Tilmelding på 'Min side'.