Er din skole repræsenteret ved Dansk Friskoleforenings generalforsamling?

Dansk Friskoleforening afvikler landsmøde den 5. – 6. maj på Comwell Kolding.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
Administration , Kurser & arrangementer
04.04.18

Dansk Friskoleforening afvikler landsmøde den 5. – 6. maj på Comwell Kolding. 650 deltagere er allerede tilmeldt. Kl. 13.45 – 17.00, lørdag den 5. maj, afholdes den årlige generalforsamling, hvor der i år er opstillet fire kandidater til tre ledige pladser.

Det er vigtigt for foreningsdemokratiet, at så mange medlemsskoler som muligt er repræsenterede ved generalforsamlingen, så hvis din skole endnu ikke er tilmeldt, kan det nås endnu. Ring eller skriv til Birgitte Bahlke Gram i Friskolernes Hus: <link>birgitte@friskoler.dk eller 62613013.

<link nyheder nyhedsarkiv enkeltvisning landsmoede-2018>Mere om landsmødet

<link nyheder nyhedsarkiv enkeltvisning landsmoede-2018 kandidater-styrelsesvalg-2018>Mere om valg til opstillede kandidater

Landsmødet er et godt sted at skabe netværk, få inspiration og stimuli til både hoved, sjæl og lattermuskler.

Vel mødt til landsmødet 2018!