Forkert link til ansættelsesbevis

I onsdagens udgave af SkoleNyt udsendte vi et opdateret ansættelsesbevis for lærere og børnehaveklasseledere, desværre med et forkert link.
Af: Peter Højgaard Pedersen, Friskolernes Hus
12.10.18

Det korrekte ansættelsesbevis kan findes <link https: www.friskoler.dk fileadmin filer dansk_friskoleforening filarkiv skolens_administration administration_og_ledelse _blank internal-link>HER

Vær opmærksom på altid at hente den udgave, der ligger på Dansk Friskoleforenings hjemmeside. Skolen bør ikke rette i selve dokumentet, men altid hente den nyeste version.

Oplysningspligt og samtykke
Sammen med ansættelsesbeviser skal ansatte oplyses om, hvorledes skolen behandler de ansattes persondata.

Ligeledes skal der i forbindelse med ansættelse indhentes samtykke i forhold til behandling og anvendelse af nogle specifikke personoplysninger, som fx portrætfoto på skolens hjemmeside.

Skabelon til dette findes i <link vaerktoejer administration-og-ledelse persondata oplysningspligt-og-samtykke>’Oplysningspligt og samtykke’.

Læs hele den opdaterede nyhed <link nyheder artikel titel nye-ansaettelsesbeviser-for-laerere-og-boernehaveklasseledere _blank>HER