Gratis efteruddannelse til naturfagslærere – "Fra Big Bang til moderne menneske"

I samarbejde mellem universiteterne i København og Aarhus og skoler i hele landet tilbydes faglig kompetenceudvikling til naturfagslærere.
Af: Malene Lund Smidt, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
24.04.18

Den gratis efteruddannelse forløber over et halvt år (august 2018 – januar 2019) og omfatter bl.a:

•  2 dages workshop i enten København eller Aarhus
  • Erfaringsudveksling
  • Uv-materiale baseret på den nyeste forskning
  • Skolebesøg med foredrag for alle skolens udskolingselever afholdt af folk fra universitetet

Sidste år deltog 9 af Dansk Friskoleforenings medlemsskoler.

Læs mere <link http: www.bigbangnaturfag.dk projektet.html _blank internal-link>HER, hvor du også finder info vedrørende tilmelding.