Lederforløb: Nyt tilbud til ledere i dagtilbud og sfo!

FRISKOLERNE tilbyder for første gang et forløb med tre moduler målrettet ledere i medlemsskolers dagtilbud og sfo. De tre moduler har hvert sit tema, og sætter fokus på ledelse, evaluering, læring og udvikling i organisationen.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
21.11.19

Styrk og udvikl din identitet som leder

Lederforløbet ’Fremtidens dagtilbud og sfo’er skræddersyet ledere ved medlemsskolers dagtilbud og sfo’er.

Forløbet er for dig, der ønsker at styrke din personlige ledelsesidentitet med din egen institution som et konkret og praktisk udgangspunkt.

I løbet af de tre moduler får du indblik i hvem du er som leder, du får styrket dine kompetencer og fyldt i værktøjskassen.
På den måde bliver du endnu bedre rustet til at praktisere et personligt og professionelt lederskab, tilpasset fremtidens dagtilbud og sfo.

Her kan du læse mere om forløbet og de enkelte moduler.

Forløbet er udviklet i samarbejde med ledere fra dagtilbud og sfo’er, og er både for den erfarne og den mindre erfarne leder.