Ny løntabel gældende fra den 1. januar 2019 ligger nu på Friskolernes hjemmeside

Ændringerne i løntabellen er: Nye satser for time- og dagpenge, transportgodtgørelsessatser samt dagpengesatser.
Af: Tove Dohn, Friskolernes Hus
17.01.19

BEMÆRK: Den nye lederaftale er endnu ikke udsendt.

Dette betyder, at allerede ansatte ledere og mellemledere aflønnes efter de hidtidige bestemmelser, som ses i løntabellens fane, “Ledere”.

Når den ny lederaftale er sendt ud, skal en evt. ændring i lønnen reguleres tilbage til den 1. januar.

Ledere og mellemledere, der ansættes den 1. januar 2019 eller senere, skal have en foreløbig indplacering/lønaftale og skal derfor modtage en aconto-løn. I den forbindelse kan man med fordel anvende satserne, som læses i fanen, “Orientering om ny lederløn”.

Når lederaftalen udsendes, kan det blive nødvendigt at foretage efterregulering tilbage fra januar 2019.

Ny løntabel, gældende fra den 1. januar 2019, kan hentes til download HER