skolen.com inviterer til musisk workshop med bevægelse, rytme og sang - et kursus med tilskud fra FRISKOLERNE

Tag på workshop, og få inspiration og en masse værktøjer med hjem. Workshoppen er for friskolens musiklærer(-e), og underviser Karoline Skriver, giver, med body music og trommecirkler, ny inspiration til, hvordan undervisningen let kan tilpasse til alle i klassen.
Kurser & arrangementer
04.12.19

WORKSHOP: BEVÆGELSE, RYTME OG SANG – BODY MUSIC OG TROMMECIRKLER

SKOLEN.COM INVITERER TIL WORKSHOP FYLDT MED KONKRET INSPIRATION TIL FRISKOLENS MUSIKLÆRER, HVOR DU FÅR EN MASSE VÆRKTØJER MED HJEM!
Body music og trommecirkler er for alle – på samme tid – da undervisningen nemt kan differentieres.
Som musiklærer kan du hele tiden, og på en dynamisk måde, tilpasse musikundervisningen til alle i klassen, og samtidig bevare følelsen af helhed.

Body Music: Vi arbejder med verdens ældste instrument – nemlig kroppen. Vi synger, klapper, tramper og knipser og arbejder med rytme og stemme i arrangementer af body percussion og/eller sang.
Trommecirkel: Grundlæggende trommeteknik, lege, rytmer og percussion med udgangspunkt i den afrikanske trommetradition.

Kom, og vær med til en workshop, hvor vi vil undersøge, udvikle og udtrykke sange, lyde, sprog og rytmer – og ikke mindst nyde den musik vi skaber sammen.

HENT INVITATION

Praktisk:
Sted: Kurset afholdes af og på Skolen.com, Homåvej 4, 8500 Grenaa
Dato: Mandag 30.3.2020 Tid: Kl. 10 - 16
Pris: 1000 kr. pr. deltager inkl. frokost
Sted: Tilmelding: inden d. 1. marts til kontakt(at)skolen.com
Antal: max 12 deltagere
Transport: Vi henter/bringer gerne til bus eller letbane

'Friskolernes egne kurser' - lav skolens eget kursus med tilskud fra FRISKOLERNE
Har du og dine kolleger fra anden friskole en konkret idé til et kursus, så har I mulighed for at få både administrativ og økonomisk støtte fra FRISKOLERNE.

I selv står for det meste af planlægningen og kursets indhold, men Friskolernes Hus bistår gerne med input.

I praksis kan kurset udbydes for alle medlemsskoler, hvis I ikke selv kan skaffe deltagere nok.
Læs mere om 'Friskolernes egne kurser' her.