Tilskudsberegner i henhold til finanslovsforslag for 2019

Tilskudsberegneren beregner skolens tilskud efter finanslovsforslagstaksterne for 2019.
Af: Tove Dohn Jensen, Friskolernes Hus
31.08.18

BEMÆRK at taksterne kun er et forslag. Finansloven vedtages senere på året, og sker der ændringer i forhold til forslaget, ændres taksterne efter vedtagelsen.

Tilskudsberegneren giver også et økonomisk overblik over skolens regulering i statstilskud vedr. finansåret 2018.

Tilskudsberegneren for grundskoler kan downloades <link file:3699 download file>HER

Tilskudsberegneren for steinerskoler med HF kan downloades <link file:3703 download internal-link>HER