Bestil Dansk Friskoleforenings årsberetning

Få friskolelivet sat ind i en større ramme. Sørg for at alle skolens forældre og ansatte modtager den kommende årsberetning.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
08.11.11

Dansk Friskoleforenings årsberetning er målrettet forældre og ansatte ved friskolerne. I årsberetningen bliver ens egen friskole sat i perspektiv af det større friskolebillede. Vi opfordrer alle friskoler til, at forældre og ansatte får lejlighed til at bladre i den kommende årsberetning.

Hvis du ikke allerede har bestilt årsberetninger til skolen, kan du sende en mail til Anne Simonsen på Friskolernes Kontor, <link>anne@friskoler.dk, og bestille det antal årsberetninger, du ønsker - gør det senest uge 2 2012. De koster 5 kr. stykket.

Politik, beretning, status, statistik og meget mere...
I årsberetningen kan du, foruden selve indkaldelsen til landsmødet 2012, forvente dig en status på foreningsarbejdet via formandens beretning, relevant friskolestatistik og anden relevant information om friskolerne og Dansk Friskoleforening.

Friskolelivet foregår både omkring den enkelte friskole, men også på et foreningsplan. Årsberetningen kan være med til at synliggøre, at friskolelandskabet er mangfoldigt, nuanceret og rækker langt ud over den enkelte skole.

Skolerne modtager årsberetningen 2011 lige før påske. Du kan tage et kig på <link internal-link>de seneste årsberetninger her.