De frie grundskoler i offensiven

Radikale Venstre inviterer til debatdag den 22. juni.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
13.05.14

Radikale Venstre har taget initiativ til en debatdag, hvor alle frie grundskoler inviteres til at deltage - på tværs af politisk overbevisning.

<link fileadmin user_upload nyheder maj-juni14 debatdag_-_frie_grundskoler.pdf file>Invitation til debatdag (pdf)

Radikale Venstre inviterer nu friskolefolk og andre interesserede på tværs af politisk overbevisning til en debatdag. Dagen skal handle om, hvordan vi i fællesskab får skabt en anderledes og mere positiv fortælling om de frie grundskoler.

Dagen vil byde på oplæg fra relevante fagfolk, men frem for alt vil du have muligheden for at bidrage med dine idéer til, hvad skolerne, forældrene og politikere i højere grad kan gøre for at vende udviklingen.

• Kl. 12.30 Velkomst, sang og indledning v. Jeppe Mikkelsen, MF (RV)
  • Kl. 12.45 "Slip friheden løs - frie skoler er forpligtet til at udnytte netop friheden". Oplæg og debat om de frie grundskoler v. Troels Mylenberg, chefredaktør, kommentator og tidl. højskoleforstander
  • Kl. 13.30 Pause
  • Kl. 13.40 Gruppearbejde - her skal dine gode idéer i spil!
  • Kl. 14.30 Pause (mulighed for at købe kaffe m.v.)
  • Kl. 14.45 Opsamling på gruppearbejdet
  • Kl. 15.15 Debat med skoleforeningernes formænd
  • Kl. 16.15 Afrunding v. Jeppe Mikkelsen, MF (RV)

Tilmelding
Tilmelding er nødvendig og foregår her: <link https: podio.com webforms external-link-new-window external link in new>podio.com/webforms/8012177/602014

Arrangementet er gratis, men kaffe og øvrige forfriskninger skal tilkøbes.

Hvis der er spørgsmål til dagen, kan Jeppe Mikkelsen kontaktes på <link>jeppe.mikkelsen@ft.dk