Derfor har du ikke fået nyheder fra Dansk Friskoleforening

Gennem de sidste mange måneder har abonnenter på Dansk Friskoleforenings nyhedsagent på hjemmesiden ikke modtaget nyhedsmails. Årsagen er nu fundet, og skyldes en fejl hos det firma, der er ansvarlig for udviklingen af vores hjemmeside.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Administration , Friskolestafetten , Kurser & arrangementer , Presse & politik , Pædagogik & skoleliv
14.03.17

Derfor vil du som abonnent på nyhedsagenten nu igen modtage en mail i din indbakke, når der er nyheder inden for disse fem kategorier:

• Pædagogik og Skoleliv
  • Kurser og arrangementer
  • Friskolestafetten
  • Presse og politik
  • Administrative nyheder

Du kan ændre dine nyhedskategorier nederst på alle sider på <link http: www.friskoler.dk external-link-new-window internal-link>www.friskoler.dk, hvor du også kan tilmelde dig Dansk Friskoleforenings i alt tre faste nyhedsbreve.