Frirumsdebat: Hvem skal redde kloden?

Klimadebatten bliver et af de vigtigste emner i den kommende valgkamp. Men problemstillingen er kompleks og rummer mange dilemmaer og nuancer.
Af: Malene Lund Smidt, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer
05.04.19

I hvor høj grad skal politikerne begrænse og regulere vores private forbrug? I hvilket omfang skal landbruget bidrage til at Danmark lever op til klimamålene? Skal vi tale mere til håbet end til frygten, hvis vi vil have flere mennesker til leve mere bæredygtigt?

Vil du blive klogere på det vigtige tema og ovenstående dilemmaer og deltage i diskussionen med to lokale folketingskandidater, så mød op til Frirumsdebatten på Flakkebjerg Efterskole.

»Frirummet« er et debatformat, der tager hensyn til tvivl, dilemmaer, nuancer og mulige løsninger. Det er ægte demokratisk samtale. FRISKOLERNE, Efterskolerne og Højskolerne står bag Frirummet.

Debattens debattører er Kristian Gylling (folketingskandidat, for Alternativet) og Morten Dahlin (folketingskandidat for Venstre).

Tid og sted
Debatten finder sted fra kl. 19-21, og der er gratis adgang tirsdag den 9. april på:

Flakkebjerg Efterskole
Slagelsevej 13