FRISKOLERNEs Inspirationskursus for friskolesekretærer er åbent for tilmelding!

Det populære inspirationskursus for friskolesekretærer byder igen i år på en god blanding af faglige oplæg, foredrag og indslag, der styrker det sociale og netværket mellem de mange deltagere. Kurset er planlagt af frivillige sekretærer og et 'must' for nye sekretærer, men det varierede program gør, at selv de erfarne kommer igen år efter år.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Kurser & arrangementer , Administration
30.04.19

Med FRISKOLERNEs inspirationskursus bliver du opdateret på en lang række områder, så du er klar til et nyt skoleår!

I år skal vi blandt andet omkring:

• Den nye ferielov
  • Administrationskalender
  • Aula & VIGGO
  • Skoleindkøb
  • IT-sikkerhed

To døgn med faglige oplæg, foredrag og netværk
Det intensive program er godt blandet med samvær, sang og netværk, og der er god lejlighed til at møde både nye og velkendte sekretærer fra op mod 100 af foreningens medlemsskoler.

Er du ny sekretær på en friskole, eller har du ikke været med før, så er kurset et oplagt sted at starte. Læs mere

Vel mødt i Svendborg!