Hvad er Dansk Friskoleforening?

Se ny præsentationsvideo.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
21.09.12

En præsentationsvideo giver nu medlemmerne en fornemmelse af, hvad Dansk Friskoleforening er, hvad foreningen arbejder med, og hvordan andre medlemmer gør brug af medlemsskabet. <link http: profilfilm2.nord-ad.dk external-link-new-window external link in new>Se Dansk Friskoleforenings præsentationsvideo...

Videoen er blevet til i samarbejde med Nord Adventising og baserer sig på annoncer for en række samarbejdsparter.

I videoen optræder såvel forældre, ansatte og foreningens landsformand med kommentarer til deres erfaringer med foreningen.

Tak til alle annoncører:

De frie skolers EDB-brugs