Hvad er erfagolf?

Nyt initiativ for friskolefolk med hang til golf, videndeling og godt selskab.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
03.02.14

Den 1. maj 2014 kl. 9.00 er der mulighed for at deltage i »erfa-golf«. Et nyt initiativ, der henvender sig til alle golf-interesserede friskolefolk, som kunne tænke sig at bruge en dag med golf, erfaringsudveksling og hyggeligt samvær.

Initiativet er taget af Kent Lykke, skoleleder på Uhre Friskole samt Troels Midtgaard, konsulent i Dansk Friskoleforening. Der er lagt op til, at deltagerne går 18 huller på Faaborg Golfklub.

Praktiske informationer:

• Dato: 1. maj 2014 kl. 9.00
  • Sted: Faaborg Golfklub, Dalkildegaards Allé 1, 5600 Faaborg
  • Tilmelding: Bindende tilmelding senest 30. marts på <link mail window for sending>erfagolf@gmail.com
  • Pris: 450 kr. for spillere med handicap/350 kr. for spillere uden handicap
  • Indbetaling: På reg. nr. 4406, kontonummer: 4406263584

<link fileadmin user_upload nyheder jan-feb14 golf.pdf download file>Invitation til »erfagolf« (pdf)