Invitation til konference

Ministeriet for Børn og Undervisning lancerer vejledning om »Den professionelle bekymring«
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
01.07.13

Ministeriet for Børn og Undervisning er ved at lægge sidste hånd på en vejledning til de frie skoler med titlen »Den professionelle bekymring - børn og unge, der mistrives og har behov for særlig støtte«.

I den anledning inviterer Børne- og undervisningsminister Christine Antorini (S) de frie grundskoler til at deltage i en af de to konferencer, hvor vejledningen lanceres.

Tilmelding

• <link http: www.conferencemanager.dk denprofessionellebekymringkbh external-link-new-window external link in new>Den 18. september kl. 13-16 i København
  • <link http: www.conferencemanager.dk denprofessionellebekymringaarhus external-link-new-window external link in new>Den 23. september kl. 13-16 i Aarhus, Radisson Blue, Margrethepladsen 1, 8000 Aarhus.

Tilmeldingsfrist den 5. september.

Vejledningen er blevet til i et samarbejde med de frie skolers foreninger, Social- og Integrationsministeriet og Kommunernes Landsforening. På konferencen vil vejledningen blive præsenteret, og der vil være oplæg fra de frie skolers foreninger, ankestyrelsen m.fl.

<link fileadmin user_upload nyheder juli_august invitation_fra_christine_antorini_1.doc download file>Invitation fra Christine Antorini.