Juleferie på Friskolernes Kontor

Kontoret holder juleferie fra den 22. december til 1. januar (begge dage inklusive).
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
20.12.12

Som sædvanlig benytter Friskolernes Kontor juleferien til at få afviklet ferie. Kontoret vil derfor være lukket fra lørdag den 22. december til tirsdag den 1. januar (inkl.).

De fleste medarbejdere afvikler dog ferie til og med søndag den 6. januar, men uopsættelige henvendelser kan rettes til kontoret fra den 2. januar, idet der i absolut nødvendige tilfælde kan formidles kontakt til konsulenterne. Henvendelse kan også sendes på <link mail window for sending>df@friskoler.dk , men en vis forsinkelse af besvarelser må påregnes i ferietiden.

Medarbejderne på Friskolernes Kontor ønsker alle en rigtig god jul og de bedste ønsker for det nye år.