Medarbejderne i Friskolernes Hus

Præsentation af personale, kompetencer, direkte numre m.v.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
08.04.14

Dansk Friskoleforening og Lilleskolerne har pr. februar 2014 indledt et samarbejde på sekretariatsniveau. Det gør vi, fordi vi på den måde kan udnytte kompetencerne bedst muligt og fordele arbejdsopgaverne til gavn for skolerne og for den politiske interessevaretagelse.

Tilsammen er vi 11 medarbejdere (12 medarbejdere pr. 1. maj 2014). Peter Højgaard Pedersen og Jeanette Ebenhardt Veggerby er på sekretariatet i København, mens resten af medarbejderne er i sekretariatet i Båring på Fyn.

Direkte numre og fælles telefonsystem
Alle <link internal-link internal link in current>medarbejdere har nu direkte numre, men du kan fortsat kontakte Friskolernes Hus på 62613013 og blive stillet videre derfra.

Vi har også justeret en anelse i telefontiderne, idet vi hver dag lukker telefonerne til frokost kl. 12.00 - 12.30 (tidligere 12.30 - 13.00). Telefonerne er åbne fra 9.00 - 15.00, undtagen fredage, hvor vi lukker hovedlinjen kl. 12.00.

Du er velkommen til at prøve de direkte linjer udenfor sekretariatets normale telefontid.

Brug huset!
I Friskolernes Hus på Fyn er der god mulighed for at booke et møde med en eller flere af konsulenterne. Skolerne er også velkomne til at bruge faciliteterne i andre relevante sammenhænge. Huset vil også blive brugt til mindre kurser og temadage.

<link fileadmin user_upload billeder friskolernes_kontor medarbejdere2014.pdf download file>Samlet præsentation af medarbejderne i Friskolernes Hus (pdf)