Opstilling til hovedstyrelsen

I år skal der vælges tre medlemmer til hovedstyrelsen. Kandidaturer skal indsendes senest den 19. marts 2012.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
31.01.12

Ved generalforsamlingen den 14. april 2012 på Hotel Nyborg Strand skal der ske valg af tre medlemmer til hovedstyrelsen samt to suppleanter. <link internal-link internal link in current>Se program for landsmødet. Alle Dansk Friskoleforenings medlemmer er opstillingsberrettigede; forældre, ansatte og skolekredsmedlemmer.

Hovedstyrelsen er Dansk Friskoleforenings øverste politiske organ og består af 11 medlemmer, som mødes cirka 10 gange årligt. I spidsen for hovedstyrelsen står landsformand Ebbe Lilliendal. <link fileadmin user_upload pdf.filer opstillingskabelon12_3.pdf download file>Se opstillingsblanket for kandidaturer (pdf).

Deltag i Dansk Friskoleforenings landsmøde
Generalforsamlingen er en del af det årlige landsmødeprogram, som i år løber af stabelen den 14. - 15. april. Der er naturligvis fri adgang for alle medlemmer under generalforsamlingen.

<link internal-link internal link in current>Landsmødeprogrammet er sammensat, så der foruden generalforsamlingen venter deltagerne både interessante foredrag, musikalsk optræden og righoldige muligheder for at møde friskolefolk fra hele landet.

Tilmelding til landsmødet skal ske senest den 12. marts 2012. Prisen for deltagelse lørdag og søndag er 1.010 kr. og kun lørdag 760 kr. Hertil kommer udgift til overnatning; 900 kr. for enkeltværelse og 500 kr. pr. person i dobbeltværelse.