Rabat på programpakker fra Alinea og MV-Nordic

Få rabat på op til 50% på Forlaget Alinea og MV-Nordic’s portaler og abonnementer for 2017.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
22.11.16

Alinea tilbyder:

• 50% rabat på Villeby - Et digitalt træningsunivers til indskoling og mellemtrin.
  • 25% rabat på alle øvrige portaler det første år.

Abonnementet kan kun bestilles via Kundeservice på: tlf. 33 69 46 66 eller ved at skrive til info@alinea.dk

Tilbuddet kan kun tegnes som løbende abonnementer og på portaler som skolen ikke har haft abonnement på inden for de sidste 6 måneder. Tilbuddet er gældende til og med 2017.

Få en præsentation af en af Alineas læremiddelkonsulenter.
De kommer gerne forbi din skole og præsenterer jer for portalerne.
<link http: alinea.dk find-din-konsulent _blank external-link-new-window internal-link>Find din konsulent her

Friskolerne kan få gratis prøveåbning i op til to måneder på alle Alineas digitale læremidler før en eventuel abonnementsaftale.

MV-Nordic tilbyder:Det er forsat muligt at tegne abonnement hos MV-Nordic efter udgangen 2017. Dvs. alle skoler kan tegne et abonnement, der dernæst løber i op til tre år. Aftalen betyder, at skolerne opnår 25 % rabat på Læse og Skrive Aftale til grundskolen.

• I understøtter inklusion af læse- og skrivesvage elever, blandt andet med oplæsning og ordforslag.
  • I kan differentiere undervisningen og inddrage forskellige læringsstile.
  • I skaber større uafhængighed for svage elever, med afledte effekter som øget selvværd og skoleglæde.

Alle kan læse og skrive
MV-Nordic udvikler læse- og skriveværktøjer, der på en intuitiv måde støtter brugerne i at tilegne sig og formidle viden. Med vores værktøjer gør vi dagligdagen nemmere for brugerne, så de kan koncentrere sig om at udfolde deres potentiale.

De to værktøjer har hver sin profil: IntoWords er et enkelt og intuitivt værktøj for alle, mens CD-ORD er det bedste redskab til læsning og skrivning for ordblinde.

Læse og Skrive Aftalen indeholder:
• CD-ORD, inkl. SkanRead og Ordbog
• IntoWords Mac
• IntoWords iPad
• IntoWords Android
• IntoWords Cloud (inkl. Office365 og Google)
• IntoWords Pocket
• Dansk sprogpakke
• Engelsk sprogpakke
• Tysk sprogpakke
• Fransk sprogpakke
• Spansk sprogpakke

Aftalen inkluderer:
• Adgang for alle skolen elever, lærere og vejledere
• Hjemmebrugsret for alle skolen elever, lærere og vejledere
• Support alle ugens dage fra kl. 9.00 - 16.00
• Gratis kurser hos MV-Nordic i aftalens programmer til uddannelse/efteruddannelse af lærere og vejledere
• En times gratis præsentation af aftalens og dens muligheder hos jer.

For mere information Ring 6591 8022 eller skriv til <link mail internal-link>salg@mv-nordic.dk
Find os på <link http: www.mv-nordic.com _blank external-link-new-window internal-link>www.mv-nordic.com