Reception

For kontorleder Cecil Christensen den 13. marts.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
01.02.13

Cecil Christensen har været leder af Friskolernes Kontor siden 1994 og har valgt at gå på efterløn pr. 1. marts 2013.

Derfor er der arrangeret en reception for Cecil Christensen onsdag den 13. marts kl. 14.30 til 17.30. Det foregår i Det Hvide Pakhus, Chr. D. IXs Vej 2 i Fåborg.

Dansk Friskoleforenings hovedstyrelse håber at se mange fra Cecils kontaktflade gennem årene.

På Dansk Friskoleforenings vegne

Ebbe Lilliendal, landsformand

<link fileadmin user_upload forening om_df cecilreceptionmedlemmer2.pdf download file>Invitation (pdf)