Skolevalget er dit

Tillæg i Politiken lørdag den 26. oktober.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
29.10.13

I anledning af Åben Skole den 7. november bragte Politiken særtillægget SKOLEVALG om grundskolens mangfoldighed.

<link http: skolevalg.contentads.dk external-link-new-window external link in new>Læs tillægget SKOLEVALG.

Tillægget bringer historier fra såvel folkeskolen som de frie grundskoler. Emnerne er: Forældreinddragelse, kreativitet i skolen, samarbejdet mellem skole og kommune, »protestskoler« og meget mere.

Hold også øje med annoncerne om Åben Skole i Berlingske og Jyllands-Posten på søndag den 3. november.

Slå et slag for Åben Skole i de lokale medier
Vi opfordrer de 208 skoler som pt er tilmeldt Åben Skole til at udnytte muligheden for opmærksomhed om initiativet og om skolen ved at tage kontakt til den lokale presse frem mod den 7. november.

På <link http: www.aabenskole.dk kampagnemateriale>www.aabenskole.dk/kampagnemateriale finder du plakater, webbannere, flyers, annoncer, pressemeddelelser m.v

Forhåbentlig vil Åben Skole blive en synlig begivenhed mange steder i landet. Hjælp os med, at det sker.
Tilmelding til Åbne Skole sker på <link>aabenskole@yahoo.dk

Du er velkommen til at kontakte <link internal-link internal link in current>Maren Skotte (20498503), Friskolernes Kontor, for mere information om Åben Skole.