Velkommen til ny medarbejder i Friskolernes Hus

Mette Marie Møller skal arbejde med foreningens kursusvirksomhed.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
11.02.14

Den 3. februar 2014 overtog Mette Marie Møller posten som kursussekretær i Friskolernes Hus efter Birte Gam-Jensen.

Mette Marie Møller er uddannet cand. mag i portugisisk og kulturformidling og har senest arbejdet indenfor turisme- og oplevelsesøkonomien. Mette er selv forælder på en friskole og har dermed friskoletraditionen inden på livet.

Mette skal i samarbejde med foreningens kursusudvalg tilrettelægge kurser og konferencer til gavn for medlemsskolerne. Se mere om <link internal-link internal link in current>foreningens kurser - og om <link internal-link internal link in current>mulighederne for at tilrettelægge kurser i regi af Dansk friskoleforening.

Du kan træffe Mette på <link>mette@friskoler.dk - eller ved at ringe til riskolernes Hus på 62613013.