Magasinet FRISKOLEN

Friskoleverdenens bedste historier

Dansk Friskoleforenings nye medlemsmagasin FRISKOLEN er på gaden. Magasinet er målrettet forældrene, og det sendes til din skole 8 gange årligt.

Digital version gør deling let
FRISKOLEN udkommer også i en gratis digital version, som kan læses af alle via en app. Den digitale version tilpasser sig automatisk bærbare computere, tablets og smartphones (Android og iOS). Det er muligt at dele enkeltartikler via sociale medier, nyhedsbreve og på skoleintra.

Vores fælles fortælling
Friskoler opstår og lever lokalt, men har også en stærk fælles landsdækkende fortælling. Det er det, magasinet FRISKOLEN har fokus på. Dansk Friskoleforenings medlemsskoler udmærker sig ved stor mangfoldighed og masser af ildsjæle.

Vores medlemsskoler samarbejder med forældre til ca. 48.000 elever. Magasinet er først og fremmest møntet på forældrene - men mange ansatte vil også finde magasinet interessant. Hvert af de otte årlige magasiner har et journalistisk tema med bid, vid og udsyn, der forholder sig kritisk til skoleverdenen.

Vil du selv dele ud - eller skal vi gøre det for dig?
Hver skole har mulighed for at vælge, om I selv vil dele magasinet ud til relevante folk på skolen - eller om vi skal sende det direkte til modtagerne. Det eneste det kræver er, at I opretter modtagernes adresser via www.friskoler.link/selvbetjening - eller ringer til Friskolernes Hus - 62613013 - så står vi klar til at gøre arbejdet for jer.

Teaser Magasinet FRISKOLERN
Hjælpeguide til at udsende magasinet FRISKOLEN

For yderligere information om medlemsmagasinet FRISKOLEN - kontakt redaktør Per Ølholm, per(at)friskoler.dk - eller formand for Dansk Friskoleforening Peter Bendix Pedersen, peter(at)friskoler.dk

Læs mere om Magasinet FRISKOLEN - incl. artikler