Presse og politik

Friskolerne bugner af fortællinger og gode historier

Historien om friskolerne er mangfoldig, fordi ikke to skoler er ens. Det giver anledning til mange meninger om friskolerne.

I FRISKOLERNE er vi altid klar til at udtale os til presse, politikere og andre, der er optaget af friskolerne i Danmark.

Kontakt os, hvis du ønsker en kommentar, eller hvis vi kan hjælpe dig med fakta og viden om friskoler i Danmark.

Lad os hjælpe dig

Kontakt os for kommentarer og uddybninger

Indlæg i medierne

Det mener vi....

Friskolestafetten

Den frie skoleverden er et varmt emne i medierne, på Christiansborg og over hækken. Stafetten sendes på omgang, så vi får nuancerne med.

Fakta og myter om friskoler

Hvad er op og ned eller sandt og falsk i debatten om friskolerne. Find fakta og afliv de gængse myter.

FRISKOLERNEs logo

Hent FRISKOLERNEs logo til download