kursus

Netværksdag for dagtilbud & SFO

TEMA: OVERGANGE OG LEG
Uanset om du er pædagog eller leder i skolens sfo eller i vuggestuen, så er emnerne på Netværksdag for dagtilbud og sfo 2020 relevant for dig – og dine kolleger!

’Alternative’ overgangs-modeller og et sprog til legen

Emnerne overgange og leg er eviggyldige, relevante emner, og samler ansatte i både børnehave, vuggestue og sfo, når I mødes til Netværkdag for dagtilbud og sfo den 25. februar 2020.

Dagens første oplæg handler om legen, de voksnes rolle og om at give legen et fagprofessionelt sprog. Helle Marie Skovbjerg er Danmarks første professor i leg og ansat på Kolding Designskole.

Lektor Anja Hvidtfeldt Stanek tager udgangspunkt i et nyligt afsluttet studie fra 2018 og kommer i sit oplæg ind på forskellige ’alternative’ modeller for overgange, på udviklingen af fællesskaber i overgangen, og på, hvad skoleparathed egentlig er.

Tag til netværksdag sammen!
Netværksdagen er for alle ansatte i skolens vuggestue, dagtilbud eller sfo – eller andre interesserede.

Hent programmet her

Kontakt Friskolernes Hus