Infomationsmøde om persondataregler den 10.10. - møde på Sydals

Sær-arrangement: Endnu et orienteringsmøde om de nye persondataregler med fokus på eksisterende regler for god databehandlingsskik, arkivering og sletning. Mødet tager, som de øvrige afholdte informationsmøder i efteråret, afsæt i skoleforeningernes nye vejledninger på området.
Af: Mette Marie Møller, Friskolernes Hus
Administration , Kurser & arrangementer
02.10.17

I forbindelse med et ledernetværksmøde, åbnes dørene for den del, der handler om persondatalovgivningen.

Dzenana Causevic, juridisk konsulent i Friskolernes hus, giver en orientering om de nye persondataregler med fokus på eksisterende regler for god databehandlingsskik, arkivering og sletning.

Mødet tager afsæt i skoleforeningernes nye vejledninger på området, fx hvilke personlige oplysninger, som skolen kommer til at behandle gennem en elevs skolegang og behandling af personlige oplysninger i et ansættelsesforhold.

Der vil være indlagt en kaffepause.

Tilmelding senest. d. 5. oktober.

Informationsmødet afholdes tirsdag d. 10. oktober kl. 14 -16.30 på Tandslet Friskole
*Tilmelding til viceskoleleder Dorte Holm Hansen på <link>dhh@tandsletfriskole.dk
Adressen er Ertebjergvej 2, Tandslet, 6470 Sydals