Medarbejderstaben på Friskolernes Kontor

Ændrede ansættelser.
Af: Maren Skotte, Friskolernes kontor
07.01.14

Friskolernes Kontor fik tre nye medarbejdere i sensommeren, nemlig sekretariatsleder <link internal-link internal link in current>Søren Stein Brinck, konsulenterne <link internal-link internal link in current>Ole Carl Petersen og <link internal-link internal link in current>Tove Dohn. Kontoret består desuden af konsulenterne <link internal-link internal link in current>Troels Midtgaard, <link internal-link internal link in current>Ole Mikkelsen og <link internal-link internal link in current>Maren Skotte.

I administrationen er <link internal-link internal link in current>Rita Christoffersen, <link internal-link internal link in current>Anne Simonsen og <link internal-link internal link in current>Birte Gam-Jensen.

Ole Mikkelsen er gået ned på halv tid pr. 1. januar 2014. Ole vil fremover primært være på kontoret mandage og tirsdage. Det betyder derfor også, at man ikke kan forvente svar på mail fra Ole udover disse dage.

Kontoret har åbent dagligt kl. 9.00 - 15.00 - fredage 9.00 - 12.30. Hver dag er telefonerne lukkede kl. 12.30 - 13.00.

Du træffer os på 6261 3013.