Ny konsulent i Friskolernes Hus

Peter Mondrup er tiltrådt.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Hus
01.05.14

Den 1. maj 2014 er Peter Mondrup tiltrådt som konsulent i Friskolernes Hus. Peter Mondrup skal fremover varetage rådgivning til skolerne om skoleudvikling, almen skoledrift og han skal være med til at etablere spændende kursus- og uddannelsesforløb for skoleledere, ansatte og bestyrelsesmedlemmer.

Peter Mondrup er uddannet lærer fra Den frie Lærerskole og har været højskolelærer i 15 år på Grundtvigs Højskole. Senere blev han ansat som skoleleder ved Rudme Friskole og senest har han været skoleleder ved Odense Friskole, hvor han har haft sin gang i 8 år.

Peter Mondrups stilling er en fællesansættelse mellem Lilleskolerne og Dansk Friskoleforening. De to foreninger har indledt et sekretariatssamarbejde siden februar 2014.

<link>peter-m@friskoler.dk

Direkte: 44227936