Rabatmulighed ved Jobzonen

Rammeaftale med 10 procent i rabat.
Af: Maren Skotte, Friskolernes Kontor
18.09.12

Dansk Friskoleforening har indgået en rabataftale med JobZonen, der sikrer elektronisk annoncering med mulighed for supplerende annonce i et stort udvalg af trykte medier. <link fileadmin user_upload administration ansaettelse jobzonendanskefriskoler.pdf download file>Se aftalen mellem Dansk Friskoleforening og JobZonen.

Jobannonce Match 2.995 kr. minus 10 procent rabat.
Produktion/håndtering 175 kr.

Der udover er der mulighed for at tilkøbe forskellige optimeringsprodukter.

Læs mere om dem her: <link http: der udover har du>www.jobzonen.dk/arbejdsgiver/produkter-og-priser/jobzonenonline/optimeringsprodukter

Flere oplysninger - kontakt Jobzonen 33 95 90 00